420047163_788839206620445_1515465192104319912_n

Проф. д-р Даниела Илиева ще бъде лектор на конференцията Business Lady Excellence 2024

Място: Grand Hotel Millennium Sofia

Дата: 23-24 март 2024 г.

𝐁𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐋𝐚𝐝𝐲 𝐄𝐱𝐜𝐞𝐥𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟒 отделя особено внимание на женското лидерство в корпоративния свят. Събитието предоставя форум, където амбициозни и смели жени могат да споделят своите успешни истории, да обсъждат предизвикателствата и да търсят съвместни решения.

Проф. д-р Даниела Илиева ще бъде сред водещите лектори в панел Career Development.

Събитието ще даде възможност за провеждане на практически семинари, където участниците могат да разискват свои бизнес казуси и да получат ценни съвети от опитни професионалисти.
Международни и български лектори – практици, теоретици и иноватори, ще споделят своите знания и опит. Очаквайте уроци за развитието на женското предприемачество и научете за бъдещите политики на Европейския съюз.

𝐁𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐋𝐚𝐝𝐲 𝐄𝐱𝐜𝐞𝐥𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟒 е пътуване, което ще преобрази не само Вашите бизнес умения, но и Вашата перспектива! 

Подсигурете своето място на събитието на най-добрата цена, като изберете различни опции тук: https://blex.businesslady.club/bg/
Специална цена 𝐒𝐮𝐩𝐞𝐫 𝐄𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐁𝐢𝐫𝐝 с до 𝟒𝟎% отстъпка до 𝟕.𝟎𝟐.𝟐𝟎𝟐𝟒 г.

technology-company

Баланс в отношенията между технологиите и човека. Колко помага и колко пречи AI (chat GPT) на бизнеса?

Нововъзникващите технологии имат потенциал да революционизират начина, по който работим. Те дори вече го променят толкова съществено, че лесно забравяме какво беше „някога“.

С подобрения като ChatGPT на OpenAI, дискусиите за въздействието на технологиите върху човешките ресурси стават все по-важни. За да процъфтяваме в едно бъдеще (а и настояще) на нововъзникващи технологии, организациите трябва да култивират култура, която е в съответствие с тези постижения. Немалка част от обучението ми по Corporate Governance премина в „прегръщане“ на технологиите – и като среда, в която се случваше, и като съдържание на обучението.

Примерите за това как технологиите помагат на една организация са много: от видеоконференции,  дистанционно гласуване и анкетиране, рационализиране на гласуването в бордови и други срещи за ефективно вземане на решения, до сигурно и безпроблемно сътрудничество при работа с документи и задълбочен анализ на данни.

Настоящата среда на усъвършенствани технологии се среща със сложната организационна динамика, подчертавайки критичната необходимост от ефективни процеси за управление на риска за дългосрочен успех. Организациите реагират на пазарните влияния, като използват технологиите за:

● рационализиране на процесите и отчитане на културните промени;

● повишаване на нивата на интегрирано съответствие в цялата организация;

● подобряване на управлението на данните;

● прилагане на симулационни кейсове, за да се помогне при определянето на организационните инициативи.

Изкуственият интелект е технологията, която вероятно ще има най-значително влияние върху организациите по света. Въпреки че точните му последици остават несигурни, очакванията са AI да се интегрира все повече в лидерските процеси и в управлението на организационните бордове.

Съвсем скоро срещнах мой познат, който работи на висока позиция в банковия сектор и когато заговорихме на тема скорострелното развитие на AI, той спонтанно възкликна „Обожавам AI! Толкова много ми помага в работата!“

AI може да анализира финансови отчети, пазарни тенденции и обратна връзка от клиенти, предоставяйки ценна информация на членовете на борда. Алгоритмите му могат да откриват модели и аномалии във финансовите данни, подпомагайки борда при бюджетиране, инвестиции и финансови стратегии.

AI може да помогне на бордовете при оценката на риска чрез анализиране на данни, идентификация на пробойни и заплахи, наблюдение на пазарните условия и регулаторните промени и предоставяне на ранни предупреждения.

AI също идва с различни предизвикателства и съображения, като например:

  • качество и надеждност на данните;
  • липса на прозрачност при вземането на решения;
  • потенциално изключване на човешките перспективи;
  • етични съображения (поверителност, сигурност, пристрастия и т.н.)

Намирането на правилния начин за използване и управление на нововъзникващите технологии е трудно. Организациите трябва да вземат предвид както краткосрочните, така и дългосрочните последствия и тяхното въздействие върху живота и ценностите на организацията. А образователния сектор няма друг избор, освен да тича в надпреварата, да признае силата и влиянието на технологичния напредък и да бърза с интеграцията на новостите в образователния процес.

Pictuтъриеъруи 1

Съвременният човек ще сменя между 7 и 12 пъти работата си и между 5 и 8 пъти професията си

„Съвременният човек ще сменя между 7 и 12 пъти работата си и между 5 и 8 пъти професията си“, споделя Даниела Илиева, в рубриката на Бисер Кунчев ”WorkTalent представя“

Коя е тя?

Проф. Даниела Илиева е от рядката порода хора, които съвместяват бизнес и академична кариера. Каквото и да прави, тя го прави с много страст, професионализъм и любов, защото вярва, че нещата, направени с любов, си личат. Проф. Илиева е дългогодишен изпълнителен директор на една от най-успешните български неправителствени организации – Фондация „Право и Интернет“. Академичен професор е, а също и автор на няколко книги. Допълнителните й квалификации и експертиза я превръщат в успешен трейнър по Бизнес етикет и международен протокол. Проф. Илиева също така е и сертифициран трейнър по Невро-лингвистично програмиране (НЛП) и Коучинг. Всички тези знания и умения я правят търсен корпоративен обучител по различни теми. Проф. Илиева е страстен пътешественик и успява да пътува по около 150 дни в годината. Има две деца, едно куче, няколко хобита и много енергия.

Как започна Вашата кариера? Кои моменти от Вашите първи стъпки са определящи и запомнящи  се?

Първите пари, които изкарах сама бяха от състезателен турнир по тенис, още преди да навърша 18 години. Почти по това време си докарах и първия хонорар от езиков превод. Първите самостоятелно изкарани пари се помнят цял живот и дори сега, когато си спомня за това време, ми става мило. След това имах период, в който кариерата ми беше свързана с работа като треньор по тенис. След този период се случиха няколко драстични кариерни трансформации – тип „пълна промяна“ и често ги разказвам на студентите като надъхващи истории, които да ги окуражат за предстоящите им на тях промени.

На 21-годишна възраст от тениса преминах към образование и работа в семейния ни бизнес, свързан с хотелиерство и ресторантьорство. На 28-годишна възраст академичното знание ме призова и имаше години изцяло посветени на образователния сектор и корпоративни обучения.

Последните 9 години като че ли съм най-много себе си. През тези години съвместявам бизнес и академична кариера с работата ми като изпълнителен директор и член на борда на Фондация „Право и Интернет“, преподаването ми в университета, както и обученията, които правя през платформата ми Daniela.bg.

Кои са трите Ви най-ценни професионални качества?

Благодарна съм на родителите ми, че са възпитали у мен постоянство в усилията, високо ниво на професионализъм и супер отговорност. Вярвам, че тези качества са плод на нашето възпитание, защото същите ги забелязвам и у брат ми, и у двете ми сестри. Някои биха го нарекли „ген“, но мисля, че примерът на родителите, ценностите и средата, които те създават, са наистина основополагащи и по-важни от гена. Сега самата аз се стремя да възпитам тези и други ценни качества у децата ми.

Кога ходите с удоволствие на работа?

Всеки ден. Буквално. Работата ми често е без работно време от 9 до 17:00 ч., без типичните работни дни от понеделник до петък. Често имам лекции и обучения през уикендите, често сядам на компютъра именно след 17:00 ч, защото преди това съм имала работни срещи или други ангажименти. Разнообразието на работите ми е нещо, което много кореспондира на моята натура и искрено ми харесват десетките различни проекти и теми на Фондацията, множеството човешки съдби и личности във всяка една обучителна група, а още по-любима ми е всяка „нова реколта“ студенти, с които всеки семестър ме среща.

Кое би Ви мотивирало да сте лоялна към една компания?

Всички ние сме лоялни към ценностите си. Когато нашите лични ценности съвпадат с тези на организацията или организациите, към които принадлежим, тогава има една естествена лоялност и желание да се продължи напред заедно. Позицията ми на изпълнителен директор ме задължава самата аз да създавам ценности в организацията, които не само да задържат хората, но и да допринасят за това да идват на работа с удоволствие. Много ценя свободата, защото само с усещане за свобода мога да творя, да се раздавам, да създавам и да оставям следа. Благодарна съм и на борда на Фондацията, и на ръководството на ВУЗФ, че ми дават тази свобода.

Колко важна е за Вас стойността на месечното възнаграждение?

Възнаграждението е една от важните съставки, необходими за удовлетворение. Всеки трябва да усеща баланс между вложено и получено. В момента, в който се натрупа усещане за разминаване, трудно можем да говорим за лоялност към организация или лидер, творчество в работните процеси или работа с любов.

След навършване на 40 като че ли станах по-чувствителна не толкова към парите, колкото към това в какво влагам времето си. Естествено тогава намалих някои ангажименти, защото ми се разминаваше вложената енергия с получените резултати, както и финансови такива.  И все пак, знам, че пари не се изкарват лесно, знам стойността на парите и осъзнавам средата и икономиката, в която живеем. Важно е човек да знае стойността на труда си, но и да е от реалистичната страна на разсъжденията си. 

Трябва ли да сме приятели с колегите си?

Когато обучавам групи по темите Бизнес комуникация и Бизнес етикет често преминаваме и през границите на работното място. Няма единна общовалидна рецепта – приятелството и близостта на работното място са социален феномен, който е съществувал и ще съществува. Моят офис е с екип от 12 човека. Как да не сме близки!? Моя позната има HR бизнес и по-голямата част от екипа й са хора, които работят за нея от години. Как да не са близки!? В доста организации, поради естеството и динамиката на самата работа, най-естествената среда за възникване на лични и интимни отношения, е именно фирмата. Те са толкова заети и натоварени и прекарват най-много време с колегите си на работното място. Как да не са близки!? Животът е шарен и непредвидим.

През колко години трябва да сменяме работното си място, за да се развиваме кариерно и кой е най-ясният знак, който ни показва, че е дошло време за промяна?

Съвременният човек ще сменя между 7 и 12 пъти работата си и между 5 и 8 пъти професията си. Вижте и моите кариерни промени – от тенис корта до професура и пост на изпълнителен директор. Загасне ли пламъчето обаче, време е за промяна. Ако спре да ти пука, т.е. безразличието вземе превес, също. Разбира се, говорим за амбициозните и събудени хора. Защото има немалко хора-паразити, на които за нищо не им се пали пламъче и за нищо не им пука през целия им живот.

Трябва ли да внимаваме какво пишем в социалните мрежи и как това се отразява на кариерното ни развитие?

За social media имиджа съм писала и коментирала много пъти. И пак бих подчертала, че няма такова нещо като личен профил в социална мрежа. Щом е социална мрежа, значи е обществена. И без много IT умения мога да стигна до доста информация, която не винаги е в полза на кандидата за работа. Живеем във времена, в които трябва да сме внимателни с всичко, не само с оглед на кариерното ни развитие, но и с оглед на дигиталната ни сигурност. Технологиите не се развиват, те летят в развитието си, с космическа скорост, непосилна за наваксване от човека.

Кой е най-ценният съвет, който сте получавала във Вашата кариера?

Аз съм голям фен на менторството и дори сега пиша трета книга, свързана с тази тема (проф. Илиева е автор на „Mentoring. Process, Guidelines and Programs“, на „Управление на личностното развитие“, а скоро ще излезе от печат книгата „Менторство и коучинг“). Всички ценни съвети, които съм получавала през годините, са били от моите безценни ментори – хората, които са ме наставлявали, помагали са ми, предоставяли са ми друга гледна точка, „опъвали“ са ми ушите, разтърсвали са ме и са ме срещали лице в лице с най-неприятните въпроси (и отговори). Не бих могла да изолирам един съвет, но някои от техните съвети са променили съдбата ми. Някои изречени от тях са били фундаментално променящи и още отекват в мен и живота ми.

А, кой е този кариерен съвет, който Вие бихте дали?

Отделете време за себепознание. Следвайте сърцето си. Водете се от ценностите си. Бъдете верни на себе си. Развивайте талантите и заложбите си. Бъдете автентични!

източник: worktalent.com

SDS_2313

Лекция на проф. д-р Даниела Илиева пред учениците в Семинарията

На 20.02.2024 г. проф. д-р Даниела Илиева, преподавател във Висше училище по застраховане е финанси /ВУЗФ/ и Софийския университет „Св. Климент Охридски“, изнесе лекция на тема „Комуникация и етикет“ пред учениците от единадесети и дванадесети клас в Софийската духовна семинария. По време на лекцията беше разгледана темата за значението на комуникацията в съвременния свят, както и комуникацията като съществен двигател на нашето време, който моделира визията ни за света, т. е. начина ни да възприемаме, да живеем и градим обществото.  Учениците задаваха редица въпроси, с което показаха интерес към предложената тема.

След лекцията семинаристите благодариха на проф. Илиева за отделеното време. Те споделиха, че намират за изключително полезна информацията и знанията, които са получили.

428610812_419996137214056_3575523792029293460_n

Конфликтология. Как да управляваме и разрешаваме конфликта? | 28 март 2024 г.

Лектор: Проф. д-р Даниела Илиева

Дата на провеждане: 28 март, 2024

Място на провеждане: гр. София, ул.“Вихрен“ № 10

(в бизнес сградата на „Абилико“ АД)

Продължителност на обучението: 18.30 ч. – 20.30 ч.

Конфликтологията е междудисциплинарно поле на науката, което се занимава с изучаването на конфликти, техните причини, динамика, процеси и решения. Тя обхваща теоретични и практически аспекти на конфликта в различни сфери на човешкото общество, включително индивидуални, групови, организационни, социални и международни нива. Конфликтологията се стреми да разбере как и защо възникват конфликти, как те се развиват и ескалират, и как могат да бъдат управлявани или разрешавани по мирен път.

Конфликтологията се опира на знания и техники от много области, включително психология, социология, антропология, право, политически науки и бизнес управление, което я прави изключително мултидисциплинарна.

Целта на конфликтологията е не само да анализира конфликтите, но и да предлага практически решения за тяхното предотвратяване, управление и разрешаване, като по този начин допринася за по-мирно и хармонично съвместно съществуване.

Това обучение по конфликтология е специално разработено, за да предостави на участниците задълбочено разбиране на динамиката на конфликтите и стратегиите за тяхното ефективно управление и разрешаване. Обучението обхваща широк спектър от теми, включително теории на конфликта, основни компоненти и психологически аспекти, които играят роля във възникването и ескалацията на конфликти. Чрез интерактивна лекция, дискусии и практически упражнения, участниците ще научат как да анализират конфликтни ситуации, да идентифицират потенциални решения и да прилагат ефективни стратегии за комуникация и посредничество. Този курс е идеален за всеки, който иска да подобри своите умения за управление на конфликти в личен и професионален план, като същевременно развива по-дълбоко разбиране за сложността на междуличностните отношения.

Програмата включва:

  • Въведение в конфликтологията;
  • Определение на конфликта, различните видове конфликти (лични, групови, организационни, междукултурни);
  • Значение на конфликта, положителните и отрицателните аспекти на конфликтите в личния и професионалния живот;
  • Управление и разрешаване на конфликти;
  • Структура на конфликта: елементи, структура и динамика на конфликтите;
  • Участници в конфликта: роли и перспективи на различните участници;
  • Психологически аспекти на конфликта;
  • Емоционални реакции: разбиране на емоционалната динамика и как тя влияе на конфликта;
  • Възприятие и комуникация: как възприятията и комуникационните бариери допринасят за възникването и ескалацията на конфликти.

Цена:   150 за участник

Цена при регистрация  до 25.03. 2024 г.  – 135 лева

При възникнали въпроси  не се колебайте да се свържете с нас: 0892 36 83 12 и contact@lea-academy.eu

240217_120446

За избора на университет и ролята на родителя в процеса

Дойде и този момент. Изборът на университет за сина ми Николай (набор 2006). Преди години си спестихме кандидатгимназиалната истерия като избрахме гимназия с прием още през есента на VII клас и имахме спокойствие и яснота. А избраната гимназия пък предостави на Ники много добра платформа за най-важното познание – това за себе си. Имам един спокоен тийнейджър, който има време за всичко – за учене, за състезания по дебати, за спорт, за помощ вкъщи, за ски с мен и за пътувания – на духа и на тялото.

В книгата ми „Управление на личностното развитие“ пиша за това, че само личност, която познава себе си, своите таланти и своите силни страни, личност, която живее и работи в синхрон със заложбите и дарованията си, може да постигне благосъстояние, успех и удовлетворение в различните области на живота.

Предвид, че младият човек прекарва толкова много време от живота си в училище или в университета, образователната система трябва да способства именно за това най-важното познание – познанието за себе си, за откриването на онова пресечно място, на което се срещат нещата, които човекът обича да прави, с нещата, които прави „просто добре“, на таланта със страстта, на личните умения и заложби с личните стремежи. Потенциалът на всеки индивид се проявява по различен начин, а откриването и развитието му е важно както за неговото благосъстояние и жизнен успех, така и изобщо за ефективността и здравето на всички социални организации и системи. На фона на трупащи се знания, теории и практики по предмети и дисциплини, рядко се достига до съществено познание за ключовите характеристики и таланти на личността: кое е това, което носи вдъхновение и разпалва вътрешната мотивация, кое храни физиката и психиката на точно този индивид с полезни елементи, кое е това, което осигурява развитие и прогрес в краткосрочен и дългосрочен порядък.

Щастлива майка съм, защото Ники е доста наясно какво НЕ ИСКА и от там пък си изясни КАКВО точно ИСКА. Ясно и категорично заяви, че не иска да учи в чужбина, защото не намира смисъл да изгражда контакти в държава, в която не планира да работи и живее. Да, светът вече е малък и всички ние работим с безброй националности, характери и култури. Наясно е, че не е роден за програмист или физик, но пък има невероятен поглед върху голямата картина, предприемаческо мислене, супер комбинативен мозък и услужлива памет. И остана категоричен, че първи избор е България и Американският университет в Благоевград. През последната година бях нащрек за евентуална промяна. Отчитайки, че човекът на новото време сменя средно 7-12 работни позиции и 5-8 професии в живота си, а какво остава за младежа в XII клас. Разбира се, имаме няколко „резервни“ варианта, но за него те са компромисни. Благословени са родителите, чиито деца са така наясно още от X клас.

Ученето в университет предоставя на младите хора множество възможности, но и редица проблеми. Наред с академичното обучение, студентите трябва да се научат да управляват ежедневния си живот, което често включва приспособяване към нов град или държава, развиване на нови взаимоотношения и приятелства, управление на нови отговорности като финанси и бюджети, избор на специализация и кариерна ориентация.  Образованието се превръща в нещо повече от набор от изолирани семестри; то се превръща в непрекъснато пътуване и учене през целия живот, като очакванията се простират във всички аспекти на това пътуване, а ролята на преподавателите е ключова – от образование, до създаване на възпитаници, чрез подкрепа и менторство, с грижа за благополучие и пълноценно включване в общността.

За много младежи този период се оказва разумен преход с напътствията и помощта на семейството и приятелите. От друга страна, възможно е някои студенти да нямат такава подкрепа и те често се възползват от подкрепата на университета, за да повишат себепознанието си, увереността си, да развият устойчивост и умения за справяне, да изберат правилната кариера, съобразена с техните амбиции, заложби и таланти.

Какво ще стане – не знаем. Има план, има действия, има информация, а информацията е сила. Това, което знам е, че моята роля като родител е да напътствам и подкрепям, да съветвам и да проучвам, но и да се вслушвам в неговия вътрешен глас (защото той знае по-добре от мен), да го оставя да направи собствените си избори, за които той самият ще носи отговорност. И да обичам. Майките са за това. 

428391726_415359104344426_5782087782388701613_n

Как да сбъднем мечтите чрез звездите, част 2 I 12.03.2024 г.

Поради големия интерес от първото издание, с Академия “Живей Елегантно” организираме втора част на едно от най-вълнувщите обучения до сега – КАК ДА СБЪДНЕМ МЕЧТИТЕ ЧРЕЗ ЗВЕЗДИТЕ – ЧАСТ II

Дата на провеждане: 12 март, 2024

Място на провеждане: гр. София, ул.“Вихрен“ № 10

Продължителност на обучението: 18.30 ч. – 21.30 ч.

Възползвайте се от преференциална цена до 07 март 2024 г.

Тази магична среща е за Вас, ако искате да научите:

  • Как да владеете енергията си, как да я пазите и как да разпознавате енергийните влияния;
  • Как да балансирате природни, духовни и материални дадености;
  • Как да заредите у дома или в офиса си енергийна топка (chi ball);
  • Как да откривате вдъхновение;
  • Как да „чувате“ интуицията си;
  • Как Луната ни влияе и защо е важно да познаваме лунните цикли;
  • Как да направите нумерологична карта и да разчитате значението й;
  • Как да изчислявате къде да празнувате рождения си ден и защо това е важно;
  • Как да изчислите профила си за различни аспекти;
  • Кои са надеждните сайтове и четива;
  • Как да живеете в баланс и well-being.

В обучението са включени практически упражнения с конкретни примери и  изчисления. За удобство на участниците препоръчваме да носят преносим компютър или таблет.

Цена: 180 за участник

Цена ранно записване  до 7.03.2024 г. – 150 лева

ВЗЕМИ БИЛЕТ

viber_image_2024-02-13_17-43-39-636

Баланс в суматохата: подхранване на любовта между Трифон Зарезан и Свети Валентин

Ако за повечето хора празниците Трифон Зарезан и Свети Валентин са за тържествуване на виното и любовта, за мен те са повод за размисъл върху универсалното търсене на любов, връзка, свързаност и изконното желание за „ние“, типични за всички човешки същества.

В нашия безмилостен стремеж към успех и стабилност често се оказваме впримчени в мрежа от безкрайни задачи и ангажименти. Сред суматохата и стреса на съвременния живот, същността на любовта и връзката понякога може да се изплъзне между пръстите ни, изгубена в морето от крайни срокове и отговорности. И все пак любовта е тази, която остава нашето светилище, пристанище на топлина и обич, което ни поддържа през бурите в живота. Всичко е любов, нали? Специални дни като Свети Валентин и Трифон Зарезан стоят като морски фарове и ни напомнят за радостта и удовлетворението, които любовта носи в живота ни. Но как да почетем тези тържества, когато графиците ни се пукат по шевовете?

Днешният забързан свят не оставя много място за пауза. Нашето ежедневие е жонглиране между работа, лични проекти и постоянните известия от телефона. Сред тази вихрушка намирането на време за възпоменание на любовта – независимо дали чрез грандиозни жестове или прости признания – може да се усети по-скоро като допълнително напрежение, отколкото като радостен повод. Натискът да направим тези дни незабравими може да увеличи стреса, карайки ни да се чудим дали е възможно наистина да сме свързани с любимите си хора, до края на живота си.

Денят на Свети Валентин, със своята легендарна история на романтична любов ни кани да изразим най-дълбоките си чувства, често чрез подаръци, думи и време, прекарано заедно. Трифон Зарезан, макар и по-малко известен в световен мащаб, заема специално място в сърцата на българите, прославяйки съкровените традиции на винопроизводството и предвестника на пролетта. И двата дни по своята същност са празници на любовта, радостта и човешката връзка с природата и помежду си. Те ни напомнят за красотата на живота и колко е важно да поспрем за миг (или два), да си позволим пауза, за да се насладим на любовта, която ни заобикаля.

В този пост няма да давам идеи как да празнуваме тези два специални празника, но е важно да се отбележи, че даването на приоритет на качествено време не изисква големи планове. Особено, ако се стремим към това през цялата година, а не само в „специалните дни“. Изразяването на любов по малки начини може да бъде невероятно въздействащо – малки актове на доброта и обич говорят много, предавайки любов насред хаоса на живота.

Откритото общуване относно очакванията и желанията за тези специални дни гарантира, че и двамата партньори се чувстват ценени и разбрани. Става въпрос за намиране на златната среда, където същността на тези празненства се почита, дори и по опростен начин.

Ако все пак избирате да празнувате по най-специален начин, планирането напред е от решаващо значение. Маркирайте календара си, сложете напомняния (reminders) и може би дори делегирайте задачи, за да сте сигурни, че можете да посветите цялото си внимание на празнуването на любовта си без разсейване.

В крайна сметка силата на нашите взаимоотношения не се измерва с величието на нашите празници, а с искреността и обмислеността на нашите действия. Нека Свети Валентин и Трифон Зарезан не ни служат като източник на стрес, а като радостна възможност да потвърдим любовта и признателността си към онези, които осмислят живота ни. Сред суматохата на ежедневието нека помним, че любовта е тази, която ни крепи, любовта, която обогатява душите ни, и любовта, която заслужава да бъде празнувана днес и всеки ден.

408010026_373788598501477_5823251744050100782_n

ЕЗИКЪТ НА ТЯЛОТО – 70% ОТ КОМУНИКАЦИЯТА I 22.02.2024 г.

Дата на провеждане:  22.02. 2024

Място на провеждане: гр. София, ул.“Вихрен“ № 10, бизнес сграда „Абилико“ АД

Продължителност на обучението: 18.30 ч. – 20.30 ч.

Езикът на тялото е мощен и всеобхватен начин за комуникация, който често се подценява. Според изследванията, до 70% от информацията, която обменяме с другите, се предава чрез невербални сигнали и жестове. Това означава, че разбирането и умението да се използва езикът на тялото може да бъде от критично значение за успешната комуникация в различни сфери на живота, включително бизнес, междуличностни отношения, лично развитие и дори лични връзки и отношения.

В това обучение ще бъдете въведени в увлекателния свят на езика на тялото, като ще изследваме значението на жестовете, изразите на лицето, пространствената комуникация и много други аспекти. Ще научите как да разчитате сигналите, които изпращате и получавате, и как да ги използвате за по-ефективно взаимодействие с околните. Важно е да се подчертае, че научените умения не само ще ви помогнат да станете по-успешни в комуникацията, но също така ще ви осигурят по-голямо самосъзнание и възможност да разбирате по-добре другите хора в различни ситуации.

Програмата включва:

  • Въведение в езика на тялото
  • Разчитане на невербални сигнали и жестове
  • Пространствената комуникация и значение на пространствените сигнали и дистанцията между хората
  • Гласът и тонът на говорене и влиянието върху смисъла на изказването
  • Разбиране на емоциите и чувствата, изразявани през тялото

Цена:    150 лева за участник

Цена при регистрация до 15.02.2024 – 135 лева

При закупуване на предстоящите две обучения  на проф. Даниела Илиева – „Езикът  на тялото – 70% от комукикацията“ и „Комуникационни техники- успешни преговори“ – пакетната цена за двете събития е 250 лева или по 125 лева за всяко обучение. В този случай е необходимо да заплатите таксата по банков път.

seminar

Семинар: Управление на личностния имидж

Национално Сдружение Недвижими Имоти,  регионална структура Бургас организира семинар на тема “IMAGE MANAGEMENT/ Управление на личностния имидж” с лектор проф. д-р Даниела Илиева

Кога: 23 февруари 2024, 13:00-17:00, БУРГАС, +

Къде: ул. „Св.св. Кирил и Методий“ №41, библиотека „П.К.Яворов“

Управлението на личностния имидж е път към успеха във всяка сфера на живота. Често управлението на имиджа се бърка с преобразяване чрез прическа, нов стил на обличане, посещения на различни мотивационни сесии или семинари. Управлението на имиджа в сферата на управлението на недвижими имоти е много повече от това и включва адекватна самооценка и по-добро използване на личните ресурси. За разлика от бизнеса, където различните хора имат различни роли, когато става въпрос за Вашия имидж, това е само един човек, това сте „ВИЕ“.


Като брокер по недвижими имоти Вашият имидж е всичко. Това е начинът, по който се представяте пред клиенти, колеги и обществеността. В днешната дигитална ера Вашият професионален образ е още по-важен. С нарастването на значението на социалните медии клиентите Ви могат лесно да Ви намерят и преценят въз основа на Вашето онлайн присъствие. Вашият имидж не зависи само от това как изглеждате, но и от това как се държите извън и в бизнеса си. Това включва Вашето поведение, комуникационни умения и професионализъм. Ето защо е от съществено значение да управлявате своя имидж, за да изградите доверие, надеждност и репутация, които са от съществено значение за още по-успешна кариера в областта на недвижимите имоти.
Възприятията и поведението оставят трайно, дългосрочно впечатление сред наблюдателите. Вашият имидж може да има значително влияние и върху Вашето щастие, като повлияе и на развитието на личните взаимоотношения. Ето защо е от съществено значение да можете да създадете положително първо впечатление както в лична, така и в професионална среда, като управлявате своя имидж.

Програмата включва:
Първите впечатления са важни
Клиентите ще Ви оценят в рамките на първите няколко секунди от срещата с Вас и ще си съставят мнение за Вас въз основа на Вашия външен вид, поведение и комуникационни умения. Как да направите положително първо впечатление и да оставите трайна положителна среда?
Изградете доверие и надеждност
Вашият имидж играе решаваща роля за изграждането на доверие и надеждност с Вашите клиенти. Как да се превърнете в някой, който е професионалист, знаещ и заслужаващ доверие?
Управление на репутацията
Вашата репутация е всичко в индустрията на недвижимите имоти. Ако имате положителна репутация, ще привлечете повече клиенти и бизнесът Ви ще расте. От друга страна, отрицателната репутация може да навреди на Вашия бизнес и дори да доведе до правни проблеми. Как да управлявате успешно репутацията си?
Онлайн присъствие
В днешната дигитална ера Вашето онлайн присъствие е също толкова важно, колкото и личният Ви имидж. Как да поддържате професионален уебсайт, акаунти в социалните медии и онлайн профили, които отразяват Вашата марка и ценности?
Консистенция
Последователността е ключова при управлението на имиджа. Как да се уверите, че Вашият имидж има консистентност и корпоративна идентичност във всички платформи, от Вашите визитни картички до Вашите онлайн профили?

Допълнителни елементи от програмата:

• Кои са елементите, които изграждат личния имидж;
• Личните ресурси и личния имидж;
• Как да управляваме имиджа си в бизнес среда;
• Ролята на облеклото в управлението на имиджа;
• Невербална и вербална комуникация за личностен имидж;
• Етикет и поведение за личностен имидж;
• Личност, социален кръг, отговорност;
• Управление на социалните медии в контекста на личностния имидж;
• Готино е да си важен, но по-важно е да си готин.

Вижте подробна информация и се регистрирайте ТУК