Започва един вдъхновяващ нов сезон с обучения, посветени на съществени умения. Не меки умения – soft skills, а съществени – essential skills.
Според статия в Entrepeneur.com причините, поради които поколението милениали (всички, родени между 80-те и 90-те години) биват уволнени, са че не могат да си сътрудничат, нямат увереност в себе си и своите решения, което може да доведе до безпокойство, трудно им е да презентират и комуникират и не мислят критично, за да видят общите цели и визия. Това е, което светът на образованието нарича „меки умения“.
Изброените дефицити не са типични само за това поколение. Доказано в организациите се отдава твърде малко значение на комуникационните умения, наричайки ги „меки“ и се внушава, че не са задължителни. Това трябва да се промени и промяната започва с това, че спираме да наричаме комуникацията, сътрудничеството, критичното мислене, работната етика и увереността „меки умения“. В новия бизнес сезон ще ги наричаме „основни и съществени умения“.
И така, какво предстои:
КОМУНИКАЦИЯ НАвреме и НА място
Винаги съм казвала, че комуникацията е отговорност. В моите обучения по бизнес комуникации и бизнес етикет винаги поставям фокус върху отговорността в комуникацията. Отговорността да бъдем разбрани по начина, по който желаем. Отговорност за посланията, които формулираме и изпращаме, отговорност за това да бъдем разбрани, както искаме. Отговорността да говорим езика на другия, да слушаме и да чуваме, да гледаме и да виждаме, да разчитаме знаците на езика на тялото. Отговорността и уважението към чуждия модел на света, знаейки, че всеки човек е една различна вселена от минало, личен опит, ценности, преживявания, решения и убеждения. Всеки може да се научи да общува успешно, навреме и на място, стига да е готов да поеме тази отговорност.
Вижте повече ТУК
ЕТИКЕТ НАвреме и НА място
Познаването на правилата за общуване и поведение в различните бизнес ситуации, създава увереност и самочувствие. Когато знаем, че така се прави, не е нужно да се замисляме дали сме облечени по правилния начин, дали поведението ни кореспондира на обстановката и обстоятелствата, дали излъчваме правилните вербални и невербални сигнали. Модерният етикет не е фанатично следване на правила и норми на поведение, а е умението да накараме събеседника ни да се чувства добре в нашата компания. А това би означавало да пожелае да продължи общуването и следователно продължение и шанс за бизнеса.
Вижте повече ТУК
LEADERS Communication Masterclass
След хиляди обучени участници от различни бизнес сектори, след години на практика и непрестанно изучаване на света на комуникациите, знам, че комуникационните умения на лидерите и ръководителите са най-важните умения в една организация. Добре обученият лидер може да вдъхновява, да мотивира, да изисква и да получава. В това специално обучение за лидери, издигаме комуникацията на едно още по-високо ниво и създаваме едни още по-съвършени условия за по-добър мениджмънт, по-качествено общуване, по-добри вътрешноорганизационни отношения, по-голяма удовлетвореност и повече лоялност.
Вижте повече ТУК
How to be an ETIQUETTE GURU in 1 Day
Оказва се, че много бизнес дами и господа са твърде заети и програмата им не позволява да се включат в обучение на конкретна дата, нито пък да организират такова вътрешнофирмено. Имат конкретни нужди, казуси, въпроси и необходимост от специфични отговори. За тях създадох специално разработено еднодневно обучение, което изцяло анализира и отчита личностните нужди и очаквания, съчетава малко теория и правила с много практика и индивидуална консултация. В рамките на 1 ден ще придобиете знания, умения, увереност, самочувствие и (по)знание за всички най-важни правила на етикета, за всички бизнес поводи, случващи се във вашата бизнес сфера.
Вижте повече ТУК
How to be a LADY
Тази моя любима тема продължава да бъде част от обучителното портфолио и през новия бизнес сезон. Освен по заявка на клиенти като вътрешнофирмено обучение, темата ще бъде и фокус на две отворени за широката публика пролетни обучения през март 2024 г.
Вижте повече ТУК
Разбира се, не мога да не спомена всички останали теми, свързани с комуникация и етикет, които не само остават, но продължават да се развиват:
- Презентационни умения
- Управление на имиджа
- Невербална комуникация (Език на тялото)
- Управление на личностното развитие
- Well-being за личността и за организацията
- И др.
Следете Daniela.bg и страниците ми в социалните профили за актуална информация и предстоящи дати за обучения.