С 61 делегати от Премиум екипите на Пощенска банка приключихме един вълнуващ проект, в който имах удоволствието да бъда лектор. В продължение на 5 месеца те се обучаваха на Бизнесетикет от най-висок и съвременен стандарт.
Когато си част от Premium и работиш с Premium клиенти, не може да има компромиси и тайни в общуването на живо или в дигитална среда. Не трябва да се допускат моменти на съмнение и неуместност. Познанието за фините настройки на комуникацията и за нюансите на етикета водят до по-голяма увереност, по-доволни клиенти, по-удовлетворени и мотивирани служители, по-добри резултати, но най-вече до по-добър свят на разбирателство и желание за общуване.
Освен нови знания и усвоени умения, всеки от делегатите получи сертификат за успешно преминато обучение и скромен комплимент от мен – книгата „Комуникация НАвреме и НА място“, защото лимитираните количества от нея са за хора, които заслужават!
Благодаря за доверието на Пощенска банка!